Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

JAK ZGŁOSIĆ SPRZĘT DO NAPRAWY?

Jeżeli klient chce oddać urządzenia do naprawy gwarancyjnej :
-Wysyła zgłoszenie na e-mail serwis@niebieskiklimat.pl lub dawid.j@niebieskiklimat.pl
-zgłoszenie musi zawierać : Model urządzenia , Opis usterki , Adres do odbioru urządzenia , oraz załączony dowód zakupu.
-Następnie serwis wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego urządzenia (urządzenia trafia na serwis)


Serwis w ciągu 14 dni roboczych jest zobowiązany do naprawy urządzenia  i odesłania towaru do klienta.

Zaufane Opinie IdoSell
4.76 / 5.00 38 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-07
bardzo miła i kompetenta obsługa
2024-03-14
super obsługa polecam
pixel